شنبه 06 مرداد 1403

در مراسم بزرگداشت شهید آیت‌ الله رئیسی و همراهانش در دزفول عنوان شد: احیاء واحدهای صنعتی راکد و افزایش ظرفیت تولید مطالبه‌ی ثابت شهید خدمت

  • 1403/03/13 - 16:26
  • - تعداد بازدید: 95
  • - تعداد بازدیدکننده: 93
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
  • /ZmWe

در مراسم بزرگداشت شهید آیت‌ الله رئیسی و همراهانش در دزفول عنوان شد: احیاء واحدهای صنعتی راکد و افزایش ظرفیت تولید مطالبه‌ی ثابت شهید خدمت

یکی از مطالبه‌های ثابت و اصلی آیت الله رییسی رئیس جمهور شهید خدمت، پیگیری مداوم جهت احیاء واحدهای صنعتی راکد و افزایش و جهش ظرفیت‌های تولید بوده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خوزستان، معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت روز گذشته در مراسم بزرگداشت شهید آیت‌ الله رئیسی که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان، مدیر کل صمت، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان ، امام جمعه، فرماندار ویژه دزفول ، نماینده ی مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران محلی، تولیدکنندگان و صنعتگران در شرکت گسترش امواج کرخه دزفول برگزار شده بود با بیان مطلب فوق به افزایش ظرفیت واحدهای صنعتی اشاره کرد و گفت:  افزایش ظرفیت ۵۷۰ واحد و احیای ۲۴۵ واحد صنعتی راکد طی سه سال گذشته در استان خوزستان از اقدامات انجام شده توسط دولت سیزدهم است.

دکتر برادران افزود: چنانچه روزهای تعطیل مورد محاسبه قرار نگیرند طی فعالیت دولت سیزدهم از آغاز تا پایان روزانه یک واحد صنعتی در سطح استان خوزستان احیاء، افزایش ظرفیت و یا ایجاد و راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه فرصت های شغلی بسیار زیادی در بخش صنعتی خوزستان طی سه سال گذشته به همت دولت سیزدهم ایجاد شده است به فرصت های شغلی ایجاد شده در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس آمارهای صورت گرفته هم اکنون کل فرصت‌های شغلی بخش صنعت کشور به هشت میلیون و ۴۰۰ هزار نفر افزایش یافته است.

وی در ادامه به افزایش 30 درصدی سهم صنعت در اشتغال کشور اشاره کرد و هدف گذاری دولت سیزدهم را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: از جمله هدف گذاری های دولت سیزدهم در خوزستان ایجاد شهرک‌های تخصصی، غذایی و سلولزی بود که در این راستا کارهای بزرگی انجام شده است.

معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت به اولویت‌های دولت سیزدهم در خوزستان برای تکمیل چرخه ی صنایع پایین دست اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته 7 شهرک صنعتی جدید در سفر ریاست جمهور شهید مصوب گردید که ایجاد شهرک صنعتی شیمیایی و صنایع پایین دست پتروشیمی آنان بوده است.

وی به سفرهای متعدد رییس جمهور شهید به خوزستان اشاره کرد و گفت: آیت الله رییسی بیشترین سفر را به خوزستان داشت که این نشان از اهتمام جدی آیت الله رییسی به این استان است.

دکتر برادران در ادامه ویژگی های بارز شهید خدمت را مورد اشاره قرار داد و گفت: قانع نبودن، خدمت با کرامت و مردم داری سه ویژگی منحصر به فرد ایشان بوده است.

وی ادامه داد: شهید خدمت در بازدید از واحدهای صنعتی همواره توسعه ظرفیت‌های تولید آن واحدها را مطالبه می‌کرد و برای پیگیری مشکلات آنان تیم‌های ویژه‌ای را اعزام می‌کرد.

وی به تشییع شهدای خدمت اشاره کرد و اظهار داشت: حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت در استان‌های مختلف قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی این شهید راه خدمت بوده است.

دکتر برادران در خاتمه به برگزاری مراسمات چهلم خدمت به پاس گرامیداشت رییس جمهور شهید در کشور اشاره کرد و گفت: مراسمات چهلم، فرصتی برای قدرشناسی از خدمات آیت الله رییسی و گره گشایی از واحدهای صنعتی در یک ماه باقی مانده دولت سیزدهم است.

بر اساس این گزارش مدیر عامل شرکت گسترش امواج کرخه ضمن خیر مقدم به حضار گفت: این شرکت جزو شرکت های راکد بود که در سال 1401 با پیگیری شهید خدمت احیا و راه اندازی شد.

مهندس منصوری به پیگیری های خستگی ناپذیر رئیس جمهور برای راه اندازی و افزایش تولید اشاره کرد و گفت: روحیه جهادی و مردمی موجب شد تا دفتر نهاد ریاست جمهوی چند بار با تماس های مکرر پیگیر رفع مشکلات ما شوند.

این گزارش می افزاید: معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر یک روزه به استان خوزستان به اتفاق مدیران ارشد خوزستان از چند واحد تولیدی از جمله شرکت کاغذسازی پارس، شرکت روغن ساعی، کارتن سازی محمد و واحد تولید کولر بازدید و روند کاری آنان را مورد بررسی قرار دادند. هم چنین تولیدکنندگان و صنعتگران رئوس مشکلات و معضلات خود را بیان نمودند.

  • گروه خبری : گروه آرشیو تمام اخبار استان,گروه اسلایدر سمت راست,گروه اطلاع رسانی,گروه فراخوان
  • کد خبر : 27837
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب