شنبه 06 مرداد 1403

در دیدار با اعضای شرکت خدماتی شهرک صنعتی 3 اهواز عنوان شد: اشتغال زایی اولویت های اول ریاست محترم جمهور شهید

  • 1403/03/06 - 17:50
  • - تعداد بازدید: 100
  • - تعداد بازدیدکننده: 98
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
  • /Zwwe

در دیدار با اعضای شرکت خدماتی شهرک صنعتی 3 اهواز عنوان شد: اشتغال زایی اولویت های اول ریاست محترم جمهور شهید

از اولویت های اول برنامه های مهم ریاست جمهور شهید خدمت، رونق تولید و برگرداندن واحدهای صنعتی راکد به چرخه فعالیت برای افزایش تولید، اشتغال زایی و رفع محرومیت بوده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خوزستان، مدیر عامل این شرکت در نشست با اعضای اعضای شرکت خدماتی شهرک صنعتی شماره 3 اهواز ضمن عرض تسلیت شهادت ریاست جمهور و هیات همراه با بیان مطلب فوق به اهمیت و جایگاه شرکت های خدماتی  اشاره کرد و گفت: با روی کار آمدن دولت خدمت گذار سیزدهم در اولین اقدام ده ها واحد صنعتی راکد به چرخه ی تولید بازگردانده شدند در حالیکه بعضی از آنان چندین سال دچار وقفه بودند.

مهندس مهدی پور در ادامه به سفر پر خیر و برکت ریاست جمهور شهید به استان خوزستان و شهرستان دزفول اشاره کرد و گفت: در تاریخ هفتم اردیبهشت 1402 با حضور ریاست جمهور و جمعی از اعضای دولت جشن احیای 160 واحد راکد تولیدی و صنعتی در دزفول برگزار شد که نشان از توجه وی به امر تولید و اشتغال زایی داشته است.

وی افزود: شرکت های خدماتی با وجود اینکه هر کدام از اعضا دغدغه های خود را دارند اما به نوبه خود برای رفع مشکلات شهرک و هماهنگی هرچه بیشتر با صنعتگران پای کار هستند و تلاش مضاعفی برای بهبود رفع مشکلات شهرک ها انجام می دهند.

وی به فلسفه ایجاد شرکت های خدماتی در شهرک های صنعتی اشاره کرد و گفت: شرکت های خدماتی در شهرک های صنعتی برای تعامل هرچه بیشتر بین تولیدکنندگان و صنعتگران با بخش دولتی به منظور بهبود هر چه بهتر شرایط تولید راه اندازی و تاسیس شده اند که باید به مبنای شکل گیری توجه ویژه ایی داشته باشند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی به حفاظت از زیر ساخت های شهرک ها اشاره کرد و گفت: از موارد مهمی که باید بدان توجه کرد زیرساخت های ایجاد شده است که اگر دچار آسیب شوند شرایط و فضای تولید در شهرک های صنعتی دشوار خواهد شد.

وی اضافه کرد: از دیگر موارد که باید شرکت های خدماتی به آن توجه ویژه ای داشته باشند حفاظت از تصفیه خانه و استفاده مطلوب از آن است.

وی به تامین اعتبارات برای اجرای پروژهای عمرانی در شهرک های صنعتی استان ظرف دو سال گذشته اشاره کرد و گفت: با توجه ویژه ایی که جناب آقای دکتر نیکو مدیریت محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به امر تولید داشته اند اعتبارات عمرانی خوبی به شهرک ها اختصاص یافت که جا دارد تشکر و قدردانی شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر آن اعتبارات مسئولیت های اجتماعی نفت نیز توجه خاصی صورت گرفت و اعتبارات قابل توجهی اختصاص یافت که می تواند در اجرای پرژه های عمرانی بسیار تاثیر گذار باشند.

وی در خاتمه تاکید کرد: این جلسات و نشست ها باید به صورت پیوسته و منظم برگزار شود تا هماهنگی های هرچه بیشتر بین شرکت شهرک ها و شرکت خدماتی جهت رفع مشکلات شهرک صورت پذیرد.

بر اساس این گزارش مدیر شرکت خدماتی شهرک شماره 3 اهواز نیز در این نشست گفت: زحمات بسیار زیادی در این شهرک صنعتی کشیده شد تا تولید بتواند فضای خوبی را داشته باشد و تلاش ما هم بر حفظ همین فضا و روال است.

حسین نقوی در ادامه افزود: دست اندرکاران شرکت خدماتی اعتقاد دارند بهبود فضای کسب و کار در شهرک صنعتی در پرتو همکاری و همدلی امکان پذیر خواهد شد.

وی اضافه کرد: یکی از راه های مهم و موثر جهت حفظ زیرساخت ها و پیش برد پروژه های عمرانی در این شهرک صنعتی است پرداخت به موقع حق شارژ توسط واحد های صنعتی می باشد.

وی در خاتمه تاکید کرد: همه واحدهای صنعتی باید روی استفاده از سیستم فاضلاب و نظافت خیابان های شهرک صنعتی و همکاری و اهتمام ویژه ای داشته باشند.

این گزارش می افزاید: در این جلسه صنعتگران دغدغه های خود را بیان کردند.

 

  • گروه خبری : گروه آرشیو تمام اخبار استان,گروه اسلایدر سمت راست,گروه اطلاع رسانی,گروه فراخوان
  • کد خبر : 26764
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب